Så funkar Membly

Membly är ett system för hantering av föreningsadministration. Vi samlar funktioner för medlemsregister, avgiftsadministration, aktiviteter och utskick på en och samma plats.

Medlemshantering

Med Membly får din förening full överblick och ett säkert, uppdaterat medlemsregister i molnet.

  • Molnbaserat
  • Medlem kan själv uppdatera sina uppgifter
  • Gör utskick, massredigera eller exportera lista

Betalningar

Ta in medlemsagviter och få bra koll på vilka som betalat och inte. Som admin skickar du ut en betallänk via mail som medlemmen betalar via.

  • Swish, Kort eller faktura
  • Överblicka vilka som betalat

Utskick

Kommunikation ska vara ett verktyg för att stärka gemenskapen, inte en administrativ flaskhals. Membly tar bort det krångliga och gör det enkelt att skicka relevant information till rätt mottagare.Inloggning via BankID för alla administratörer

  • Gör utskick till ett specifikt urval av medlemmar direkt från medlemslistan

Säkerhet med BankID

Alla inloggningar sker via BankID eller engångskod, dataskydd ska inte hindra er. Membly värnar om eran säkerhet och integritet.

  • Inloggning via BankID för alla administratörer
  • Engångskod erbjuds för medlemmar

Filer

Dela med dig av olika filer som t.ex. Årsredovisning, stadgar eller tidsskrifter eller vad som passar dig och din förening.

Prova Membly gratis!

Om ni ser ett behov av att förenkla er administration och få mer tid över till verksamheten så kan ni prova Membly kostnadsfritt. Vi hjälper er att komma igång.